Tankar hela tiden!

Tankarna i mitt huvud flödar hela tiden.
Har jag missat något ? Finns det nått mer jag kan göra ? Hur får jag hem min son fort ?
Hur mår min son ? 
 
Han växer så det knakar och jag är inte där och ser hans utveckling.
Det gör så ont i hjärtat att vara utan honom.
Alla våra drömmar är krossade. Drömmen om hans första jul och nyår är krossad. Den spenderade han hos en okänd familj och vi utan honom. Det är hemskt. Detta önskar jag ingen i hela världen!
 
Jag hoppas våran polisutredning blir nedlagd och att vi kan göra allt för att få hem vårat barn.
Jag hoppas även att det kommer fram en medicinsk förklaring på allt så soc inte har en chans att hålla våran son kvar på jourhem.
 
Nej just nu är allt ett helvete och jag vill bara att det ska vara över. Vet inte hur länge till jag orkar stå upp med båda fötterna.

Kommentera här: