Uppdatering!

Har inte haft ork eller tid att skriva. 

Vi har varit på fler polisförhör 😔 
Vi har även varit i kammarrätten och kämpat för våran son. Vi hade 1 läkare,1 barnläkare och 1 psykolog som vittnen att vi inte har skadat vårat barn. Allt och då menar jag verkligen ALLT visar att våran son föddes med kraftig rakit. 
Jag har utlåtande från världsledande röntgen experter. Så jag hoppas av hela mitt hjärta att kammarrätten tar in detta. Dom skulle komma med beslut efter 4 veckor men hörde efter 4 veckor att dom vill ha 2 veckor till på att fatta ett beslut.

Våra umgängen har gått super bra. Vår son söker fortfarande trygghet hos oss. Vilket värmer i hjärtat. 

Det har snart gått 7 månader sen vår son vart sjuk. Och jag klarar inte av att vara ifrån mitt barn mer. Soc har splittrat en helt vanlig familj. Tagit ett barn från sina föräldrar utan att visa röntgenbilder för en expert. Då hade dom fått svar att barnet har rakit. Det är så mycket fel som både soc och läkare på sjukhuset har gjort. 
Snälla låt allt vara över nån gång. Vill ha hem mitt barn!!!! 😭

Kommentera här: